آموزشهای فنی و حرفه ای محور کار آفرینی و بهره وری منابع انسانی است

 

 

 آرشیو خبری
.....................................
 
 

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی:روابط عمومی ستون خیمه مدیریت سازمانی است
روابط عمومی ستون خیمه مدیریت سازمانی است
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری ایرنا مرکزی مدیرروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در نشست خبری مشترک باحضور هیات رئیسه شورای هماهنگی  روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان گفت: روابط عمومی ستون خیمه مدیریت سازمانی و رسانه رکن پرسشگری است و زمانی که بین این دو تعامل برقرار باشد نتیجه آن فرهنگ آفرینی و افزایش امید است  
«داود فرجی» افزود: جامعه امروز در فضای مجازی در حال بمباران مطالب منفی و ناامید کننده است که باید با تدابیر مناسب این رویه تغییر و نشاط اجتماعی و اخبار امیدوار کننده منتشر شود.  
وی اظهار داشت: شاید رفاه عمومی در جامعه در سطح بالایی قرار دارد اما احساس رفاه در آحاد جامعه نیست زیرا رسانه ضعیف عمل کرده است.  
مدیرروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: عنصر اعتماد مخاطب به رسانه مهمترین و حیاتی ترین مولفه امید به جامعه است و وقتی مردم اخبار را از رسانه داخلی دریافت نکنند ناخوداگاه به سمت کسب خبر از منابع غیررسمی می روند که این اتفاق آسیب زا و نگران کننده است.  
فرجی افزود: موانع مختلف باعث شده تا اطلاع رسانی واقعی در جامعه لنگش داشته باشد و مردم برای جویا شدن از اخبار به منابع خبری دیگر روی آورند.  
وی اظهار داشت: اقناع نشدن خبری باعث گرایش مردم به سایر منابع می شود که از این منظر تکلیف روابط عمومی سازمان ها در قبال رسانه های داخلی و تهیه خوراک مفید و اثربخش سنگین است.  
مدیرروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: روابط عمومی ها علاوه بر انتشار عملکرد سازمانی باید رسالت مجموعه خود را برای مخاطبان تبیین کنند.  
فرجی افزود: دیدگاه مدیران دستگاه اجرایی این است که برای برند شدن از زبان رسانه بهره مند شوند موضوعی که می تواند آسیب داشته باشد.  
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی بخشی از وظایف روابط عمومی و رسانه است مولفه ای که وجه مشترک رسانه ها به شمار می رود.  
مدیرروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: شرکت روابط عمومی ها در نشست های متعدد، انجام تشریفات، ساخت نماهنگ، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی فرصتی برای روابط عمومی برای مهارت افزایی باقی نمی گذارد.  
فرجی افزود: با بروز شرایط سخت اقتصادی، کالای فرهنگی نخستین چیزی  است که از سبد خانوار حذف می شود و دولت به علت کم شدن بودجه، حذف کالای فرهنگی را در دستور قرار می دهد.  
وی اظهار داشت:  نه روابط عمومی های حرفه ای هستند و نه رسانه ها تکالیف خود را هنرمندانه و اثربخش به انجام می رسانند و برخی از آن ها فقط به دنبال منافع اقتصادی و یا روزمرگی هستند.  
مدیرروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در اشکال دموکراسی رسانه ها باید چالشگر باشند اما متاسفانه بیشتر رسانه های ما وامدار هستند.  
فرجی افزود: گستره رسانه ها با جمعیت باسواد جامعه سنخیت ندارد و باید از فضای مجازی برای انتشار مطالب رسانه ای به سبب اثرگذاری بیشتر استفاده کرد.  
وی اظهار داشت: رویکردی که روابط عمومی استانداری نسبت به سایر دستگاه ها پیش گرفته است تاثیرگذار است و نمونه آن برگزاری جشن روز روابط عمومی های استان با حضور سه معاون استاندار مرکزی برگزار شد.

متن کامل این نشست خبری در وب سایت ایرانا مرکزی .
https://www.irna.ir/news/83327873/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%BE%D8%AF  

 

 
 
 
  
 

 

 

 

 
الزامات  قانونی
     
                                                             
 در ارتباط بودن                                     
درباره ما                                    

 ©2018
 Markazitvto.irmarkazi@irantvto.ir | Developed by Noujan Inl co.
تعداد بازدید کنندگان :255501